Retningslinjer for frakt

Levering

Varer som skal leveres til Oslo/Bærum/Asker blir sendt med budbil (Asker Expressen). Varer til resten av landet sendes med PostNord og vil også da kunne spores.

Frakt/porto

Fri frakt ved kjøp over 3.000,- eks.mva
Ordre under 3.000,- tillegges frakt, normalt 200,- + mva.

For frakt av større utstyr (benker, stoler etc) gjelder egne fraktpriser. Ta kontakt med kundeservice for mer informasjon.

Utsolgte varer

Vi tar forbehold om at varer kan være utsolgt til tross for at det ikke står skrevet på nettsiden

Restordre

Restordre registreres automatisk og ettersendes fraktfritt, ved beløp over 200,-

Reklamasjon/retur

Vær oppmerksom på at retur uten korrekt utfylt returskjema ikke vil bli behandlet. Last ned skjema her.

Returadresse: Skintific AS, Ulvenveien 92A, 0581 Oslo (NB! Returer kan ikke sendes i oppkrav)

Ved feilsending/mangelfull levering må det gis beskjed til kundeservice på telefon 22 57 88 00 så raskt som mulig og en eventuell retur må finne sted innen 14 dager regnet fra varens mottaksdato. Varen må returneres i ubrutt original emballasje, og uten prislapp eller annen merking. Det er viktig at klinikken sjekker varer mot pakkseddel/faktura ved mottak. Kun defekte produkter (eks. pumpe, utstyr) kan returneres etter 14 dager.

Varer kan også returneres pga allergisk reaksjon gitt at maks 1/3 av produktet er brukt, og at produktet ikke er eldre enn ett år. Produktet sendes sammen med utfylt returskjema.

Kreditnota blir sendt fra Skintific når retur er mottatt og godkjent. Kreditbeløpet kan trekkes fra på utestående faktura når kreditnota er mottatt.